Így túl az 50-en …




Így túl az 50-en …


Hát megértem ezt is , így túl az 50 -en ...
Ki tudja , még a másik 50 -et hol lelem :D
 
De nem adom lejjebb , nem állok meg 100 -ig !
Csak csillag fényben mérjék rám ezt az időt is :D

Nahh , én már erre a kis időre nem változom ,
Akinek így nem felelek meg azt le is tiltom :)
 
Mert szívvel él az ember , és mit nem merek ?
Boldogan élek és másokat jó szívvel szeretek !

Én merek bizalmat adni és oly jó szeretetet kapni ,
Ezt sorsomból , életemből sosem tudnám kihagyni !

Jó lecke volt a sok bukás ,így utólag vissza gondolva ..
Megtanultam a leckét , élek is isten árnyékába bújva :)

Mert rám Ő vigyáz , őrzi minden léptemet és fogja két kezem ,
Bátorít ha megbotlok egy erőpróbán és a helyes úton vezet !

Én bárányaként élem le az életem , mert istent nagyon szeretem ,
Ő persze viszont szeret , és megőrzi szívemben a szeretetem :)😇

Munkatársaimmal

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…