Minden

Minden


Minden szavad itt ég a lelkemben,

Minden vágyam látom szemedben.

Minden csókod érzem az ajkamon,

Minden nap, és óra ünnepi alkalom.


Minden álmom félve őrzöd nekem,

Mikor öledbe hajtom az ősz fejem.

Minden fájó sóhajom eljut hozzád,

Minden pillantásom mosolyog rád.


Csak te vagy minden boldogságom,

Öröm hogy te vagy a kedves párom.

Vidám mosollyal vagyunk e világban,

Élünk mint Marci Hevesen, vidáman.


Persze voltak s lesznek nehézségek,

De hát leéltünk együtt, már fél életet.

Minden nap mikor oly nehéz az élet,

Minden alkalommal kezemet kéred.


Kéz a kézben állunk a felhők alatt,

Újra megfogadjuk adott szavainkat.

Nincsen vesztes és győztes sincsen,

Neked, nekem is te vagy az egyetlen.


Bolondozunk, sírunk is, és nevetünk,

Így sokkal könnyebb a mi kis életünk

Minden szóban és tettedben hittem

Mert nekem csak te vagy a minden!


Budapest. 2020. 11. 21.


Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm a versre fordított idődet!


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…