A férfi álma


 

A férfi álma

 

Miért és mi történik most velem,

S néha úrrá lesz rajtam a félelem.

Hirtelen jött és felkap az érzelem,

Körül vesz s belém köt a szerelem.

 

Magam előtt látom a két szemedet,

Nem tudom érzed e a szerelmemet.

Felhők közt kérdem én a csillagokat,

Mikor hozza el a mi boldogságunkat.

 

Mohón issza szívem minden cseppjét,

Nem telik be vele s ebből sohase elég

Messze réved a tekintetem és látom,

Te vagy az én angyalom s az álmom.

 

Csak egy apró sóhajtás annyit kérek,

Leheld rám forrón a szerelmed kérlek .

Minden percben csak rólad álmodom,

Ne menj el, várj, te vagy az angyalom.

 

Jöjj mellém és maradj velem örökre,

Ne hagyj el, ne menj el tőlem sohase.

Míg élünk, szíved szívemben dobban,

Szeretlek s szeretnélek egyre jobban.

 

Gyere hát had fogjam meg két kezed,

Szemem a csodás szemeidbe réved.

Azok a szemek többet is mondanak,

Nézed, ők közben szerelmet vallanak.

 

Titkon bíztam, csak engem szeretsz,

Bolond szívemmel is olykor nevetsz.

Vidáman boldogan élj velem szépen,

Olyan lesz mint a szivárvány az égen.

 

Budapest. 2020. 11. 09.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm a versemre szánt idődet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…