Miért...?


Miért ?

Az élet rejtelem,
Jött a végzetem.
Mit tehetnék én?
Várom elvigyen!
Kitartást oh igen,
Ezt kell tennem!
Lesz majd erőm?
Csak remélhetem!

Hogy történt kérdezem?
Nem tudom, ahh ,felelem!
Nehéz az élet? Kegyetlen!
Miért? Nekem is rejtelem!
Talán ha gonosz lennék?
Ha egy olyan, aki szemét?
De miért van kérdezném?
Ki tudja, hogy van e remény?

Miért ? Kérdezlek isten!
Mondd, pont én nekem!
Miért ? Fájon kérdezem!
Ha nem engedsz élnem,
Legalább ne szenvedjem!

Túl rövid ez az élet,
Annyi sok szép képet,
Elvihetem magammal?
Vagy itt kell e testben hagynom?
Mondd, nem éltem hiába?
Tettem e jót itt a világba?
Sok kérdés vetődik fel bennem,
A válaszokat hol kell keresnem ?
És mi legyen az utolsó szavam?
Mindenkinek : Éljetek boldogan !

Bp . 2019 . Július . 30 .
Immemorian .

Saját szerzemény , minden jog fenntartva .


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Mint homokszemek...

Azt hittem más lesz…