Bízni , hinni és remélni...



Bízni , hinni és remélni...


Bízni , hinni és remélni hogy tökéletes lesz a minden ,
Ha súlyt az élet lesz e majd erőd hogy megküzdj vele,
Fájdalmas napjaid nem enyhíti semmi , próbálsz hinni,
Hogy jobb lesz a holnap, próbálod képes leszel e bízni.

Nehéz ha elér ez a súlyos kór , nincs aki célt mutatna,
Nincs aki karjában tartana , hogy bátorítson, sugallja,
Hogy van értelme a hosszú küzdelemnek , erőt adna,
Motiválna , erősítene abban is hogy bízzak magamba!

Bízni , hinni és remélni bár nem mindig van értelme,
De keress egy célt , egy motivációt és higgy benne!
Hogy értelmet adjon minden nap valami új feladat,
Hogy ledöntse a felépített gátjaid, a magas falakat!

Ember míg él ver a szíve , azért harcol az életéért,
De könnyebb lenne ha lehetne épp majd valakiért,
Ha pedig magad vagy megöl a magány, egyedüllét,
Bár lenne valaki aki, mutatná nem csak a külsejét!

Hogy mély tiszta érzéssel tudna engem is szeretni,
Úgy hogy képes lennék én a sok rosszat el feledni,
Eltudna röpíteni, boldogságom madarához , bízzak,
Soha ne adjam fel,mert élni érdemes, csak ne sírjak!

Mosolyt hozna egy napon , bár fájdalmaid vannak,
Szép napra ébresztene reggeli ébredéskor a dallal,
Mely elsuttogja én nekem mennyire szeret engem,
Talán ha elmondaná, mert ez az utolsó reményem!

Bízni , hinni és remélni hogy tökéletes lesz minden,
Akkor is ha már elfogyott az utolsó kapott esélyem,
Mert könnyebb lenne nekem is úgy elmenni innen,
Hogy tudom , volt aki aggódott valamennyit értem!

Hiszen rám is várnak , ott fent a túlvilágon, azok is,
Akik már rég elmentek és elhagyták e földi világot,
Nekik már jó helyük van , hiszen ott semmi sem fájhat,
Téged is folyamatosan mióta ott vannak , egyre várnak!

Budapest .2019 . Augusztus . 01 .

Saját szerzemény, Minden jog fenntartva .
Köszönöm az idődet ha olvastál !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…