Maradj még....


Maradj még !

Egy nap jöttél , és gyönyörű éjszaka volt ,
Ragyogott ott fent , csak nekünk a hold !
Ahogy elmúlt , eltűnt a szépnek varázsa ,
Összeomlott , minden a vágynak parazsa !

A kimondott szavaidtól szédült a fejem ,
Mondtad hogy elmész , úgy fájt Nekem !
Nem jössz vissza többé hozzám soha már ,
Vándor vagy , nem akarsz tartozni sehová !

Akkor mikor elmentél , csak utánad néztem,
Elvitted az álmom a vágyaim , én üres lettem !
Mindent vittél magaddal , ami velünk megesett ,
Pedig szerettelek , amit egy férfi a nőért tehetett !
Ohh maradj még …

refr :

Maradj még én velem , kérlek még ne hagyj el ,
Maradj még kellesz Nekem , kérlek ne menj el !
Maradj még , ne hagyj el , maradj még velem ,
Maradj itt mellettem , Te vagy már a végzetem !
Ohh maradj még…

Én csak itt állok némán és egyre csak nézem az ajtót ..
Amit becsuktál magad mögött , s ahogy kattant a zár...
Nem maradt már semmim , mindent elvittél magaddal ...
Te voltál a mindenem , ó mit kezdjek most magammal...

Hosszú éjszakákon át forgolodom az ágyamon ..
Jó lenne éreznélek , helyem sehogy sem találom..
Hallanám a hangod , ez maradt minden vágyam ..
De tudom ez már Nekem marad csak egy álom ..

Ha mégis vissza hozhatnám az elmúllott perceket ,
Ohh csak arra vágyom , Te vagy az én vágyálmom !
Te akiben megleltem a mindenem , Te vagy az én életem !
Csak egyszer még jöjj vissza hozzám , tested érezhessem !

Refr:

Maradj még én velem , kérlek még ne hagyj el ,
Maradj még kellesz Nekem , kérlek ne menj el !
Maradj még , ne hagyj el , maradj még velem ,
Maradj itt mellettem , Te vagy már a végzetem !
Ohh maradj még…

Budapest 2019. Juli . 8 .

Saját szerzemény . Minden jog fenntartva.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…