Maradj még dal szöveg







Maradj még !

Egy nap jöttél , gyönyörű éjszaka volt
Ahogy elmúlt , eltünt a szép varázsa
Mondtad hogy most elmész ,
és nem jössz vissza többé
Akkor mikor elmentél ,
vitted az álmom a vágyam !
Mindent vittél magaddal

Ohh maradj még …

refr :
maradj még én velem ,
Kérlek még ne hagyj el
Maradj még kellesz Nekem
Te vagy már az életem !

Maradj még , ne hagyj el
maradj még én Nekem
maradj itt mellettem
Te vagy már a végzetem

Én csak itt állok némán
és nézem az ajtót ..
amit becsuktál magad mögött
Nem maradt semmim
amit elvittél magaddal
Te voltál a mindenem
Hosszu éjszakákon át
forgolodom az ágyon
helyem sehogy sem találom
Jó lenne éreznélek
hallanám a hangod
De tudom ez már
csak egy álom marad Nekem

Refr:
maradj még én velem ,
Kérlek még ne hagyj el
Maradj még kellesz Nekem
Te vagy már az életem !

Maradj még , ne hagyj el
maradj még én Nekem
maradj itt mellettem
Te vagy már a végzetem

Bp. Juli, 08 .

saját szerzemény , minden jog fenntartva .


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…