Kulcs a szívemhez…



Kulcs a szívemhez…

Kulcsot adok a szívemhez,
Ha egyedül engem szeretsz.
Hű leszel a szerelmünkhöz,
Társam leszel a jövőmhöz!

Kulcsot adok a szívemhez,
Ha közel állsz a lelkemhez.
Hibáimmal fogadsz majd el,
Szeretsz majd este és reggel!

Kulcsot adok én a szívemhez,
Ha két karod engem védelmez.
Nem adsz bánatot a szívemnek,
Velem vagy, ha nehéz idők jönnek.

Szívem zárját most kinyithatod,
Ha pedig gondolod, bezárhatod.
Kulcsot csak egyszer használhatod,
Ha bezárod, könnyen megbánhatod.

A szívemhez, csak egy út vezet,
Őszinte szó és az őszinte szeretet.
Ha csak egyszer is hazudnál nekem,
Kulcsot a szívemhez visszaveszem!

Budapest. 2019. 12. 18.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!
Köszönöm az idődet ha olvastad a verseimet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…