Miért érzem azt ...



Miért érzem azt …


Miért érzem azt oly távol vagy , pedig mikor a forró tested érzékelem?
Itt vagy mellettem , de csak testben , lélekben merre jársz szerelmem?
Miért érzem azt , hogy soha nem szerettél , csak jöttél és csak elvettél?
Ha nem voltál velem , nem kerestél engem , és soha soha nem féltettél!

Miért érzem azt néha , csak kihasználtál és jót nevettél hisz szerettelek,
Nem mutattad magad se jónak , se szerethetőnek sem pedig gyengédnek.
Miért érzem azt hogy csúnyán becsaptál , miközben odaadtam mindenem,
Miközben velem voltál testem kellett, de benned nem volt semmi érzelem!

Miért érzem én rosszabbul magam , hisz te voltál az aki becsapott engem,
Mert jöttél elvetted azt amit adtam szeretettel, csak addig voltál jó velem!
Mondd miért érzem azt , hogy a nagyobb vesztes megint csak én lehettem,
Szerettelek öszintén és nem bántottam senkit, tudom neked sem vétettem!

Miért érzem azt , hogy te csak úgy eldobtál , mintha egy rossz tárgy lennék,
Meguntál és bedobtál a kacatjaid közé , ha majd egyszer kellek elő vennél!
Miért érzem azt , te érzelem nélkül éled ezt az életet , pedig szebb lehetne,
Ha szerethető lennél és nem csak kérnél hanem szeretve adnál is mellette!

Ahh , mondd miért érzem azt, hogy soha nem is szerettél , mégis hiányzol,
Remélem rájöttél hogy az élet akkor szép csak ha szeretve vagy , odaátról!
De már neked nem fáj semmi , soha nem tudod meg hogy mit jelent szeretni,
Nem tudod meg , mit vesztettél milyen az ha féltenek , milyen szeretve lenni!

Budapest . 2019 . Július . 26 .

Saját szerzemény. Minden jog fenntartva.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...