Miért veszekednek?


Miért veszekednek?

A szüleim sokat veszekednek,
Gyerekeitek meg szenvednek!
Nem értem én már a felnőtteket,
Kérdem, látják a bús könnyeket?

Szeretem anyámat, meg apámat is,
Hallom a veszekedés foszlányait,
Akkor sírok belül, nem könnyezem,
Viszont fáj a szívem és sír a lelkem!

Ó istenem, mond meg ezért születtem?
Ezért nem kellett volna ide születnem!
Annyira fáj ha veszekednek a szüleim,
Megkeserítik életem, óráim, perceim!

Ők veszekednek, engem ki szeret meg?
Minden egyes szóra szívem beleremeg!
Drága Jézuska semmi mást nem kérek,
Csak a szüleim egymást értsék jól meg!

Szeressék egymást, élhessünk boldogan,
Vidámság, mosoly legyen otthonunkban!
Megértéssel, több szeretettel éljenek jól,
Űzzék ki a rémséget, gyötrő álmaimból!

Szeretném ha hangos veszekedés helyett,
Megváltoznának vissza kapnák a szeretetet.
Ne harsogjon a ház a hangos veszekedéstől,
Szóljon otthonunk szeretetről, a nevetéstől!

Budapest.2019.10.23.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!
Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...