Egy Senki …




Nyisd meg és hallgasd közben ! Nagyon szép dal!

Egy Senki …

Egy Senki vagyok neked lehet,
Szívedbe ültettem az érzéseket,
Ha szeretetet vagy ellenszenvet,
Mindenképp, mégis érzelmeket!

Lehet nem vagyok neked szimpi,
Lehet engemet is utálni, szeretni,
A szívedben csak azok lesznek,
Amit magad engedsz szívednek!

Te is szívvel születettél a Földre,
Mielőtt ítélsz mást nézz tükörbe!
Ha neked nincsen semmi hibád,
Akkor viseld el néha a kritikát!

Szabadnak születtem, te is az vagy,
De tartozol a kimondott szavaidnak!
Nincs jogod másról ítélkezni soha,
Lehet az életed bármikor mostoha.

Neked Senki vagyok, nem ismersz,
Adj időt magadnak tán megismersz,
Soha ne bántsad azért a Senkit sem,
Az én életem, bárhogy is döntöttem!

Nekem van barátom és nem bántom,
Mert a barátom nekem jó pajtásom!
Neked is csak akkor lesz jó barátod,
Ha hibázol te is ugyanúgy belátod!

Nem vagyok híres, se nem nagy sztár,
A szívemben szeretetben nincs határ!
Ha majd a szívedben a jót használod,
Lehet neked is nagyon jó hű barátod!

A barát azért barát önzetlen szeret,
Őrzi a barátságod hű szeretetedet,
Ha bajban vagy mindig segít neked,
Ha örömben vagy veled együtt nevet!

Lehet sírsz ha bánat éri a szívedet,
A barát vissza adja neked a hitedet!
Mindig melletted áll és nem hagy el,
Lehetsz jól vagy szomorú ő megölel!

Tán ma még Senki az a másik ember,
Az életünk tele van meglepetésekkel!
Ha figyelsz a másik emberre mindig,
Lehet Senki lesz a barátod halálodig!

Érzések nélkül nincs a földön se ember,
Hogy szebb legyen életed, te döntöd el,
Csak rajtad múlik életed hogy mit érzel,
Lehet más szemében te is a Senki leszel!

Budapest.2019.10.29.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!
Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...