A Vándor

Nyisd meg ezt a linket , a saját hangján énekeli el a halálát ... :(
A Vándor dala


A Vándor ...

Már egy éve és nem csitul a lelkem ,
Mert a Wolfimat örökre elvesztettem !
Azt mondják , az idő begyógyít minden sebet ,
Csak az én szívemben nem forrnak be e hegek ?

Vártam hogy majd könnyebb lesz idővel ,
Az emlékek még most is fel tőrnek erővel ,
Ma már mégis itt állok a sírod előtt ,
Eszembe jut a sok szép közös emlék .

Bár vissza hozhatnám az elmúlt éveket ,
Bárcsak újra a földön élhetnéd az életed !
Fájdalmas sóhajom a lelkemig hatol ,
Miért kellett ennek így lennie vajon ?

Már egy éve hogy örökre elhagytál ,
De ma is hidd el , épp ugyan úgy fáj !
Előkeresem rekedtes régi dalodat
És jól esik hallani újra a hangodat !

Régen ez a dal , csak nekem szólt ,
Hallhassa az is , ki a barátod volt !
De most a kincses ládámból kiteszem ide ,
Aki kicsit is szeretett Téged , hát had vigye !

Nem volt csodás hangod , de a Tiéd volt ,
A Vándor , a létező dalnál , szebben szólt !
Ha fentről látod ,mosolyogsz , hogy rád emlékezünk ,
Légy boldog ott fent Wolfi , ha nem is vagy velünk !

A szívedben örökké rocker voltál ,
Farkasként a rossztól mindig óvtál !
Köszönöm azt a pár szép évet szívből Neked ,
Halljátok hát Wolfit …
ezt a dalt….
ezt az egyet !

Budapest . 2019 . november 28 . 
Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva ! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…