Utolsó mosoly...

Utolsó mosoly...


Az élet mely sokszor meg gyötör,
Kín és fájdalom ami majd megöl,
Sors akarja , mennem kell tovább,
Az alagúthoz érve, talán túl korán.

De a szívemben mindig él egy remény,
Hogy lesz még tovább , lehet kemény,
De megküzdeni vele csak nekem lehet,
Nem kérhetek ebben senkitől segítséget!

A szeretet éltet ezt megköszönöm neked,
A föld sincs levegő nélkül ezt tudnod kell,
Szeretet nélkül sincs a földön boldog élet,
Szeressétek egymást emberek amíg lehet!

Oly kevés ez az élet amit itt tölthetünk el,
Éld meg ezt az időt boldogan, szeretetben,
Bármit hozzon a holnap , tudom szerettem,
Minden embert, barátot őrzöm a szívemben!

Nekem útra kell kelnem , azt is mosollyal teszem,
Ha mosolyt küldtök az égbe felém ez öröm nekem,
Csak tudjam én hogy ezzel az egy mosollyal is,
Valakit , valakiket boldoggá tettem egy kicsit!

Budapest . Augusztus 09 .

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet , és a megosztást !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…