Az utolsó akkordok



Az utolsó akkordok


Nem rég kiderült csak napjaim vannak hátra,
Nincs gitárom , zongorám se gyönyörű hárfa,
De van egy rég nem használt ócska hegedűm,
Most eljátszom a tóparton az utolsó akkordom!

Mondd hegedűm,hogy sivár az életem nélküled,
Az utolsó dalom csengjen fel az égbe csak neked,
Istenem ha vinnél most vigyél el mert nincs erőm,
Eltűnt a hitem az emberekben nincs megmentőm!

Még had játszhassam el ezt az utolsó akkordom,
És már mindennek vége, én többé nem aggódom,
Istenem éltemet csak a te két kezedbe én átadom,
Eldöntöttem itt a földön minden harcom feladom!

Oly soká hagytál itt kínlódni, szenvedni engemet,
Jöjjön el a te országod, odaát már könnyebb lehet,
Eljátszom nektek ezt az utolsó akkordom és vége,
Megpihen e kínzott testem, és a fájó lelkem végre!

Budapest . 2019 . Augusztus . 30 .

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet hogy olvastál !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…