Elmúlt az a nyár...



Elmúlt az a nyár...


Hol van az a nyár, mikor szerettelek téged?
Hosszú hajam ki engedtem, lobogva érted?
Felvettem új ruhám, ha találkoztunk néha,
Ki festettem magam , szebb legyek hát ha!

Hol van az a nyár már, mikor szerettél édesen,
Miközben sütött a nap és fújt a szél rendesen?
Rám terítetted a kabátod, óvtál még a széltől,
Átöleltél azt súgtad, ezt kaptam a végzettől!

Hirtelen fellángolás volt csak semmi más,
Amilyen gyorsan jött, el is tűnt a látomás!
Még nyáron szerettél , ma már elvesztél,
Minden hol kerestelek , végleg eltűntél!

Ma már azt sem tudom, igaz volt e a léted?
Valós hús emberből voltál e? Ugye kétled?
Éreztem, kellettem neked mégis ezt tetted!
Nem tudhatom , mit is vétettem én ellened!

Egyszer nem jöttél, nem írtál,nem hívtál,
Eltűntél kedvesem, már sehol nem voltál,
Nem mondtad hogy miért, csak elmentél,
Nekem már a szívemben, visszatért a tél!

Már céltalan járok, nem találom önmagam,
Nincsenek álmaim, így magam motiváljam,
Fel őröl a bánat naponta mit érzek legbelül,
Miért pont nekem kellett csalódnom végül!

Hol van az a nyár, mikor még szerettél?
Mikor oly kedvesen és édesen átöleltél?
Hol van az a nyár, mikor még te is kértél,
Egyetlen kérésed van hozzám: szeressél!

Elmúlt az a nyár, többé nem jön vissza,
Kopott emlékekkel gondolok rád vissza!
Igaz volt e vagy sem, talán jó isten tudja,
Aki egykoron az utamba adta vagy hozta!

Budapest . 2019 . Augusztus . 14 .

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!
Köszönöm az idődet és ha megosztod !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...