Túl közel Hozzád ...



Túl közel Hozzád …

Nyisd meg a videót a zene miatt ! 

 


Egy nap jöttél és betoppantál sívár életembe ,
Mialatt van valakid akit szeretsz és élsz vele !
Öszinte voltál hozzám , ezt soha nem tagadom ,
De amit közben éreztem azt már nem taglalom !

Én mégis nagyon szerettelek , imádtam mindenedet !
Ahogy te is érezhetted , hogy én mennyire szeretlek !
Az éjszakák elfeledtették , minden apró fájdalmat ,
Az életem felragyogott ha velem voltál s akartalak !

Talán , túl közel álltál hozzám , azért is imádtalak ,
Nem törödve azzal a másikkal , de nem áltattalak !
Pedig elmondtad , mi soha nem lehetünk egymásé ,
Mert szereted azt a másikat , soha nem változtatsz .

Velem jól érzed magad , de nem én vagyok akit akarsz ,
Pedig a magad módján szeretsz kicsit és sokat agyalsz !
Hogy tudnál többet lenni úgy velem , a másikat ne sértse ,
Mert ha lebukunk , és elkell majd mondanod , meg is értse !

De én túl közel hozzád , már nem csinálhatom vissza ,
Szerelmek , csalódások , ezt életemben szívem issza !
Mindig nehéz lesz majd a búcsúzás , de ezt túl nem élem ,
Igaz bármennyire is fáj , eljön az a nap is , nem remélem !

Túl közel hozzád , nem csak én érzem így , neked is fáj ,
Nem lett volna szabad , te is érzed hogy elkapjon a báj !
Tudnod kell , hogy mennyire szerettelek , és élni nélküled ?
Erre képtelen leszek , nem igérem , tőlem soha ne kérjed !

Túl közel hozzád , nem értelek , miért tetted ezt velünk ,
Miért e nagy szerelem , mikor fáj , belesajdul a lelkünk !
Nem engednélek soha el ha nem lenne a kedvesed , de van ,
Bármi történik ezt nem fordíthatjuk vissza , már késő van !

Bele zúgtunk egymásba , nem létezünk egymás nélkül ,
Kín minden nap a búcsúzás , mit hoz a holnap is végül !
Ohh túl közel állsz hozzám ! Nem is élem ezt már túl ,
Érzem te is ezt érzed , az életünk így nagyon bonyolult !

Karjaidban ér el a boldogság , nem tudom hogy lesz tovább ,
Viszonzod minden érintésem , csókom , mégse tudom hol állsz !
Kérdésem szeretsz e ? A válaszod igen , nem tudok élni nélküled ,
De hát hogy lesz ez , mikor neked otthon az életed , a kedvesed !

Túl közel hozzád , éreznem kell téged , de nincs megoldás erre ,
Hiába keressük ezerrel , nem tudom mi lesz majd ennek a vége !
Gyötrő lelkünket , szerelemmel csillapítjuk , de nagyon fáj így is ,
Kínzó szerelmünket csókkal itatjuk , ha azt még nem is oltjuk el !

Kettőnknek ennyi jutott az életben , ez túlságosan nehéz nekünk ,
Most még nem tudjuk egyáltalán elképzelni sem milesz velünk !
Élünk a mának és élvezzük amit lehet , gyorsan peregnek a napok ,
A hónapok amit együtt töltünk el , felejthetetlen amit kaphatunk !

Túl közel hozzád , érzem hogy eljön a búcsú , el kell hogy engedjelek ,
Menj , nekem nincs szükségem rád ! Szeretlek , hogy kergesselek el ?
Próbálok kemény maradni , de a szívem majd belehasad a bánatba ,
Túl közel hozzád , azt érzem amit te , szerelmed ami a szived vágya !

Majd mikor elmész , halkan sírva beteszem az ajtót mögötted ,
Összecsúszok , a szívem nem birja a kínt , mi mindent veszitek !
Hiába túl közel álltál hozzám , ami hiba volt , de soha el nem feledlek ,
Túl nem leszek rajtad talán soha , mert az élet kemény és szerettelek !


Budapest. 2019 . Július . 10.

Saját szerzemény ! Szerzői jogok fenntartva !




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…