Online szerelem ...




Online szerelem

Társkereső oldalak , veszélyesek ,
Ki miért van ott ? De személyesek!
Van ki heccből , szórakozik , miért ?
Nem érzett soha öszintén senkiért !

Van ki szeretne társat , de mikor odakerül ,
Akkor a félelem a szivébe , bele vegyűl !
Megijed a saját érzésétől , és visszakozna ,
Randikból nem lesz semmi , visszamondja !

Van aki még ezt sem teszi , mert gátlástalan !
Mit érdekli hogy a másik emberben mi van ?!
Keltemben , jártamban , egy ilyenre bukkantam ,
Megfogott a szép szavakkal és bele habarodtam !

Mondd mit vétettem én neked ?
Miért bántod a fájó szivemet ?
Meddig ? Hogy várjak még rád ?
Ha nem is irsz ? Nincsen szád ?

Akár 1000 évig is várom én , hogy lássalak !
Te nem érzed azt , hogy mennyire akarlak ?
Te azt hiszed hogy neked van csak bajod ?
Ez a szív már nélküled soha nem ragyog !

Bele ültettél egy kis aprö magot ,
Ami elinditotta ezt a fájdalmas dolgot .
Tudom téged nem zavar , nem érdekel ,
De nem kértem én sem ! Zavar tégedet ?

Engem ,megöl ez az online szerelem !
Bitorolja az egész testem és a lelkem !
Őrülten vágyom arra hogy láthassam ,
Még sem lesz ebből már semmisem !

Ha rágondolok , a szívem gyorsan zakatól ,
Álmaimban nálam jár és a fülembe suspitol ,
Elmondja mennyire szép és kivánatos vagyok ,
Hogy nem tud lélegezni ha nem neki ragyogok !

Reggeli ébredésnél első gondolatom csak Ő !
Azt érezteti , hogy Ő lesz az igazi , a nagy Ő !
Szerelmes szívemet csak bolondítja , bántja ,
Az elmúlt idő sajnos a leplet közben lerántja !

Az online szerelem , közben kikészíti a lelkem ,
Szívem darabokra hullott szét , azt szedegetem !
Soha sem láthattam , még nem is érinthettem ,
Megtörte a szívem , lelkem , a kinzott testem !

Igéretek sok sok olcsó trükk amivel megtört ,
Büszkeségem a padlóra küldve , majd megölt !
Hol van a női méltóságom ? Elásta a kedves !
Könyörögve kértem hogy láthassam egyszer !

Online szerelem ! Sajnos elkapott e mámor ,
A kedves a kérdéseimre már nem is válaszol !
Igy lett vége ennek a randinak is azt hiszem mától ,
Szívem elégett ezen az online szerelem mámorától !


Budapest. 2019. Július. 13.

Saját szerzemény ! Minden jog fennttartva !

Köszönöm az idődet , és ha megosztod :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…