Álomvilágban éltem ...


Álomvilágban éltem …



Azt hittem szerettél úgy ahogy én téged,
Édes voltál eleinte, tetted nekem a szépet,
Bár nem mondtad soha , szeretlek téged,
Bármit megtettem volna ha te azt kéred!

Fordult a világ velem, tán rosszat tettem,
Kedves már nem oly édes és ezt vettem,
Nem bántottam , nem kértem , szerettem,
Neki nem volt elég jó , az én szerelmem!


Zongorámból felszáll a bús dalom az égbe,
Talán most majd felébredek álomból végre,
Minden sérelmemet , bánatomat eldalolom,
Mégis lehet , még mindig tovább álmodom!


Próbáltam még menteni amit csak lehetett,
De valójában Ő , soha senkit sem szeretett,
Álomvilágban éltem , tudhattam volna rég,
Jó volt álmodozni , isten hagyj kicsit még !


Budapest . 2019 . Augusztus . 01 .

Saját szerzemény . Minden jog fenntartva .
Köszönöm az idődet , mit rám szántál .

Érezd jól magad a Blogomban !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...