Csak őt



Csak őt..


Csak őt, csak őt szeretni,
Szerelmét el nem feledni.
Lágyságot nagy szívében,
Jóságot a szemtükrében!

Csak őt, csak őt szeretni,
Örökösen együtt nevetni.
Kéz a kézben sétálgatni,
Lelkét lágyan simogatni.

Csak őt, csak őt imádni,
Karöltve vele szikrázni.
S örökké szeretve lenni,
Csak őt, csak őt szeretni!

Csak ő, csak ő kell nekem,
A kedvesem, szerelmesem.
Lágyan karol és kedvesen,
Csakis engemet szeressen.

Csak vele, csak vele leszek,
Vele lesz életem és a tervek.
Éljünk együtt ezen a földön,
Reggelente nap köszöntsön!

Csak ő, csak ő tudhatja rólam,
Lelkem óhajában utam róttam.
De megtaláltam mire vágytam,
Benne él teljesen a szívemben!

Budapest. 2020. 04. 27.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva.
Köszönöm hogy időt szántál a versemre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...