Lelkemig…



Lelkemig…

Amikor a csókod megmozgat,
Minden érzék és idegszálamat.
Ellenállhatatlan vágyam elő tőr,
Tomboló hormonok legbelülről.

Mikor kezeddel átkarolsz úgy éget,
Dübörgő szívemben vagy a végzet.
Egyre lüktető testtel simulva hozzád,
Remegve kérni, szomjamat eloltanád?

Lelkemig törő érzéki csókod felemel,
Bele remegve, nem bírok a véremmel.
Feléled testem minden apró kis sejtje,
Úgy érzem, teljesen el vagyok veszve!

Nem bírok ellenállni, gyötör a vágyam,
Megoszthassam veled testem és ágyam.
Lelkemmel érzem te vagy ki kell nekem,
Lelkemig hatolva jött ez a nagy szerelem.

Budapest. 2019. 12. 07.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!
Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…