Kit csókol a szád ?




Kit csókol a szád?

 
Egy világ omlott össze bennem,
Magányos lett minden percem,
Nélküled nem vagyok boldog,
Nem úgy mennek már a dolgok!

Mindvégig csak áltattál engem,
Esténként már egyedül fekszem,
Elhagytál egy szó nélkül csendben,
Nélküled nagyon magányos lettem!

Rád gondolok most is mint sokszor,
Kit ölelsz most ? A szád kit csókol ?
Éjszakánként kihez bújsz ha fázol?
Az én szívem most téged gyászol!

Elmentél és itt hagytad a bánatot,
Hamar levetted az eltitkolt álarcot,
Hazudtál te örökké szeretni fogsz,
Most mégis már másnál ragyogsz!

Most itt ülök csendben terád gondolva,
Nézem a tavat, gombóc van a torkomba,
Sírás környékez mert nem vagy velem,
Boldogtalanná tetted a boldog életem!

Budapest. 2019 . 10. 20.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…