Barátom a sünike


Barátom a sünike



Egy nap a bokrok alatt,
Hallok kicsi halk zajt,
Szét húztam az ágakat,
Megláttam a sünikémet!

Szúrt de kezembe vettem,
Gombóccá lett a szentem!
Majd adtam neki kis almát,
Erre már kidugta félős orrát!

Majd elrágcsálta az ételkét,
De nagyon féltette az életét,
Ezért gombóc pózt felvette,
Kukucskált kifele reszketve.

Sok napig a kertben maradt,
Volt mikor meglátott elszaladt,
Így barátkozott a kis sün velem,
Végén megismerte már a kezem.

Most már felvehetem mosolyog,
Nem kell néznem már a gombócot,
Nem fél már többé sohase tőlem,
Nem bújik már gombócba előlem.

Most már nem szúr nem védekezik,
Barátok lettünk,naponta jelentkezik.
Minden nap adok neki gyümölcsöt,
A sünike szemében látni az örömöt!

Budapest. 2019. 10. 29.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!
Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…