Tomboló érzelem



Tomboló érzelem!


Mikor először megláttam, szerelembe estem belé,
Kéjesen lassú és izzó vágyakkal közeledett felém,
Éreztem én a testem reakcióját , örülten akartam,
Már ott akkor nincs megállás, csak azt kívántam!

Tomboló érzelem amire vágytam, a test beszél,
Messze repíti a vágyam, úgy ahogy hozzám ér,
Forró csókok és mennyei ölelések, égő vágyak,
Lassú tűzzel égette testem a pihe puha ágyban!

Mint mikor begyullad egy erdő oly hevesen ég,
Csak suttogta ne legyen soha elég, akarod még?
Kértem és még akartam , hevesen , érzelmesen,
Az éjszakának soha ne legyen vége szerelmem!

Testünk úszott a végtelenben a csillagok felett,
Amit gondolat a képzelet sohasem képzelhetett,
Tomboló érzelmek viharában adtunk és kaptunk,
Minden pillanatért , gyönyörért hálásak voltunk!

Egybeforrva tüzes vágyainkkal a végtelen közepén,
Mely befogadva a szerelmet kéjes ölében te és én!
Öröm, benne a gyönyör csodálatos mint a túlvilágé,
A Szerelem oltárán mindenemmel lettem én az övé!

Budapest . 2019 . Augusztus . 10.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet , és azt hogy olvastál :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...