Hol rontottam el ?



Hol rontottam el ?


Majd megörülök érte , úgy szeretem,
Lehet mégis csak Ő az én végzetem?
Hasonját , mását sehol nem lelhetem,
Tudom már csak Ő jelenti az életem!

Megbabonázott , elvarázsolt engemet,
Megismerhettem a legszebb szerelmet!
Most elment és újra magányos vagyok,
Bennem többé boldogság nem ragyog!

Hol rontottam el mondjátok angyalok?
Naponta ezen gondolkodom , agyalok!
Túlságosan szerettem , és baja lehetett,
Ha az volt , nem illette a szerelmemet!

Istenem óhh ugye biztos én rontottam el?
Nem csináltam semmi rosszat, szerettem,
Önzés nélkül , nem várva semmit mit ad,
Ez lett a vesztem , úgy érezte ez feladat!

Elment, vissza se nézett, többé nem láttam,
Némán álltam a becsukott ajtónál és vártam,
Talán arra hogy vissza jöjjön , de már hiába,
Hol rontottam el ? Nem én voltam az álma !

Budapest . 2019 . Augustus 02 .

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…