Csak egy ölelésre ...



Csak egy ölelésre ...


Csak egy ölelésre van szükségem,
Ebben a cudar , fájdalmas életben,
Hogy oda simúlhassak hozzád ma,
Felkészüljek , lélekben a holnapra!

Holnapra ami meghatározza jövőm,
Nem tudom mi lesz mit hoz nekem,
Előre látva sejtelmem sincs , mi lesz,
Bevallom félek , úgy mint bárki más!

Mert ez csak jön alattomosan tör rád,
Nem védekezhetsz és nem a te hibád,
Oly nehezen telnek a napok is ma már,
Egyre nehezebb csak a fájdalom átjár !

Egy utolsó ölelésre van már szükségem,
Könnyebb legyen a búcsúzás a végeken,
Kínoz egy emlék , de már elhessegetem,
Ne legyen a kezdet odafent a végzetem!

Ha el kell mennem , emelt fővel tegyem,
Ne lássák rajtam , szomorú, sír a szemem,
Hiszem ott fent sokkal jobb lesz minden ,
Hiányozni fogtok, de választásom nincsen!

Budapest . 2019 . Augusztus . 02 .

Saját szerzemény . Minden jog fenntartva !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…