Szerelem volt ...


Szerelem volt



Valami történt Velem ,
Nem ? Csak képzelem ?
Végig söpörve vén szívemen ,
Találgatva ez miatt mi legyen ?


Jött mint a gyorsvonat sebesen ,
A szívem közepébe egyenesen !
Aztán mikor célba ért , belém ült ,
Én meg féltem , a lelkem rémült !

Mit kezdjek én most magammal ,
Hisz nem akarva , miért kaptam?
Nap mint nap nem találom helyem,
Csak arra gondolva most mi legyen ?

A kedves szétszedte úgy a szívem ,
Darabokra hullott , most szedegetem .
Kellett nekem , a szerelem ? Nem hiszem !
Szerelem volt , de oly fájó és hát kegyetlen !

Nem ilyenről álmodoztam , az életben ,
Szerelem volt , nincs semmi kétségem .
Őrülten vágytam , még ha bántott engem ,
Féltem , érintése nyomot hagyott bennem !

A hangja mint a méz csengett a fülemben , jól esett
Szavaival már jó erősen szétszedett , markolt és fájt ,
Minden érintése nyomott hagyott a testemen ,
Lelkemből legbelül kiölve minden szerelmem .

De szerelem volt , amíg nem érinthettem ,
Bár újra kezdhetném , de nagyon éreztem ,
Óvva intett egy belső hang , de nem hallgattam rá ,
Mentem csak a szívem után és úgy égtem hamuvá !

Szerelem volt , szépen indult , ohh mint a mesében ,
Meglátni és megszeretni egy perc elég volt bőven !
Egyszer csak azon kaptam magam , már nincs vissza út ,
Ott feküdtünk egymás mellett az ágyában , fény gyúlt !

Egy csábító hálójába kerülve , most nem menekülök ,
Mindent elvett tőlem , amit csak lehetett , és elmerülök !
Fuldoklom az áhított szerelemben , míg Ő szétszedett ,
Elvette a lelkem , a testem , a szívem is ripityára esett !

De szerelem volt ez is , nincs semmi kétség ,
Elrabolta szívem ez a fene nagy érzékiség !
Ha holnap jön egy másik , óvatosabb leszek ,
Hiszen szívemben csak a jókat örzöm meg !

BP. 2019. Július 6 .

Saját szerzemény !
Szerzői jogok fenntartva !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...