Mindig lesz egy angyal ...




Mindig lesz egy angyal...


Mindig lesz egy angyal , aki rád vigyáz kincsem!
Csak hívnom kell , és rögtön itt lesz mellettem?
Igen drágám , nem leszel soha egyedűl igérem!
De most nekem mennem kell , várnak odafenn!

Anya ! Anya ! Ne menj még kérlek , ha kereslek,
hol leszel ? Ha szükségem lesz rád hol keresselek?
Nézz fel kincsem az égre , ott egy csillag én leszek,
Kivánj bármit és én azon leszek megteszem neked !

Anya ! Anya ! És mond milyen hely van ott fennt?
Ott is szeretnek úgy , ahogy én szivből ide lennt?
És mond nem fáj a szíved hogy engem itt hagytál?
Olyan árva lettem , nélküled nincs boldogság már!

Kincsem , mindig lesz egy angyal aki majd megvéd!
Csak ha bajban vagy hívd , kérd , mondd ki a nevét!
Én már fenntről őrzöm a lépteidet , de itt leszek veled,
A lelkem mindig ide fog szállni , és míg alszol átölel!

Én most is szeretlek kincsem , de sajnos mennem kell,
Ha majd alszol álmaidban , megtalálsz csak keressél,
Óvni foglak minden bajtól , csak légy jó édes kincsem,
Mindig lesz egy angyal , aki lejön hozzád , ha mégsem .

Én mindig melletted leszek , és örökké nagyon szeretlek!
Anya ! Anya! Mondd meg! Az angyalok sose szomorúak?
Nem kincsem , nem azok ! Tudják hogy találkozunk majd,
Egyszer mindenki odakerül , de itt még neked dolgod van!

Mindig lesz egy angyal , ne sírj kincsem , átölel és vigasztal,
Én már jó helyen leszek , ne szomorkodj és ne sírj miattam!
Igérd meg nekem hogy napjaidban mosolyogni , nevetni fogsz,
Hiszen szép az élet , amíg itt vagy éld meg nagyon boldogan !

Budapest . 2019 . Július . 21 .

Saját szerzemény . Minden jog fenntartva !
Köszönöm hogy szántál az idődből a versemre !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...