Mindhalálig szeretem …




Mindhalálig szeretem …


Meglátni és megszeretni , egy pillanat volt ,
De megtartani a halálunkig és kitartottunk !
Szeretetben élni , és nem vétkezni , tudtunk ,
Bájaknak , ördögnek lelkünk el nem adtuk !

Végig kisért a szerelem az utolsó útjainkon,
Együtt menni a kapuhoz , a végső fájdalom !
De együtt voltunk , eggyé lettünk az életben ,
Mint égen a csillagok szeretetben és végtelen !

Hol van az a nyár mikor első csókod kaptam ?
Nagyon régen messze már , de azóta is érzem !
Régen volt az első ölelésed , de a szívemben ,
Őrzöm még ! Te is ugye emlékszel édesem ?

Az élet nehéz , de nekünk elment oly édesen !
Kezünk nem engedtük el sohasem az életben !
Fáj ma már hogy búcsúznunk kell de idejében ,
Érzem menni kell , és eltünök a végtelenben !

Gondolj majd néha rám , édes egyetlenem !
Te voltál nekem az életemben a mindenem !
Készülök a hosszú útra , de nem egyedül ,
Akit imádtam mindhalálig életemben , itt ül !

Nézd ! Milyen csendes a víztükre , mennem kell ,
Ne bánkodj majd miattam , csendben engedj el ,
Boldogok voltunk mindhalálig édes , együtt voltunk ,
Kezed a kezemben pihenve , legyen utolsó csókunk !

Búcsúzzunk el egymástól , egyetlenem halkan ,
Ne nézz hátra , ha elmentem és eltünök ködben !
Ne sirassál engemet , ha nem találsz sehol sem !
Én ott vagyok , ott leszek legbelül a szívedben!

Ha majd egyszer eljön érted is ami engem elvitt ,
Életünkben a boldogságból hozz veled egy kicsit !
Várni foglak , örökké szeretlek még odaát is édes !
Mindhalálig szeretem ezt az öreg fejedet oh én is !

Budapest . 2019 . Július . 17 .

Saját szerzemény . Minden jog fentartva !

Köszönöm az idődet ha olvasod a versem :) osztható eredeti állapotában !



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...