Bűn e ? ...



Bűn e ?...



Miért fáj ez Nekem ?
Ami másnak érzelem ?
Miért érzem énekem ,
Ez lesz a végzetem !

Ami másnak boldogság ,
Az nekem fáj , kinlódás !
Szép a szerelem , nem nekem ,
Csak a bánat , mert érzelem !

Nem akarom ezt így érezni ,
nem akarok többé szenvedni !
Eldobnám de nem tudom ,
Jön és leigáz az utamon !

Gyötri a szívem , lelkem ,
Vágyakkal tele a testem !
Tüzes lánzsaként gyilkol ,
A szívem csak fuldokol !

Könnyíts rajtam , ölelj át !
Vedd karjaidba ezt madárt !
Hisz törött szárnyakkal repülni ?
Lehetetlen csak egy ágon ülni .

Hiába vártalak , nem jöttél el ,
Hiába hivlak , nem veszed fel !
Kereslek álmomban , ki tudja ,
Jöjj aki fájó szívem elrabolta !

Gondolatom nála jár , messze ...
Átölelni , szeretni nincs mersze ?
Szavak , mik a fülemben csengenek ,
Az érzések a szivemben rejtőznek !

Ahh nincs esélyem , lehet már feladom ,
Sikoltanék , de nem segitek magamon !
Bűn e az , ha a madár keresi a párját ?
A szerelmes szive issza meg a kárát !

Bűn e élni és vágyakozni míg élek ?
Megismerni az embert , oh de félek !
Bűn e szeretni és mersz remélni ?
Bűn e általa szeretve lenni s' élni ?



Bűn e ha vágyom rá , vele álmodok ?
Ha minden éjjel a karjába zuhanok ?
Bűn e ha minden csókját viszonzom ?
Miközben lázas testemmel kívánom ?

Bűnbe estem , ohh jó uram , oldozz fel !
Már csak szívem van tele reményekkel !
Mindennap várom az új napot , hogy eljöjjön ,
De naponta kínoz a bánatom , hiába örlődöm !

Törött szárnyakkal útra kellni , lehetetlen...
Nem remélni , hogy hazaérsz az életben …
De te mégis megpróbálod , ohh bármi áron…
Hiába józan ész , szívemmel másra vágyom…

Szeretni Őt , szíveddel , lelkeddel , testeddel !
Karjában eltöltött idő, csodálatos percekkel !
Bűn e ha törött szárnyú madárként erre vágyódom ?
Lehet ez már csak nekem egy örökös vágyálmom !

Bűn e ez ? Isten , oldozz fel vagy ha kell engedj el !
Ne legyen a szívem tele bűnös , önző reményekkel !
Tisztítsd meg a fájó , kinzott lelkem az álmaimtól !
Gyógyitsd meg törött szárnyaim kéjes vágyaimtól !

2019 Julius 04 Budapest

Saját szerzemény !

Minden jog fenntartva !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...