Amikor a lélek sír ...


Nyisd meg a videót , halgasd mig sír a lélek !

 Amikor a lélek sír …


Tudtad – e amikor a lélek sír ,
A fájó szíved már nem beszél ,
Valami úgy összetört benned ,
Az álmaid már nem kergeted !

Tudod – e amikor a lélek sír ,
Arra rég nincs már gyógyír !
Felednéd ami összetört ma is ,
Feladnál érte mindent mégis !

Amikor fájdalmasan sír a lélek ,
Nem látják , belülröl bánt téged !
Nagyon lentről érzed hogy kínoz ,
Nincs már jövőképed így feladod !

Nincs már esély , eldobtál mindent ,
Nincs visszaút , nem bízol senkiben !
Csalfa szavak , gyarló álmok kisértek ,
A lelkemből és a szívemből beszéltek !

Bukott diák vagyok ebben az életben ,
Sok leckét feladott nékem az istenem !
Próbáltam mindent teljesíteni szívemből ,
De csak rosszat kaptam vissza ezekből !

Most sír a lelkem , a könny a szememből
elfogyott , lassan megöl a bánat belülről !
Tékozoltam , a szívemet annak aki bántott ,
Most keserűen kérdem én az egész világot !

Amikor a lélek sír , hogy gyógyítsam meg ?
Mivel tudom kiengesztelni , ne haljon meg ?
A szívem vérzik oh de mit tehetnék én érte ?
Hogy ne a fájdalom legyen a lelkem vége ?

Szeretném a karomba zárni , és vigasztalni ,
De a szívem sajnos kezd már jéggé fagyni ,
Mert lelkemmel nem törödve álmodtam nagyot ,
Bár már felébredtem , és látom gyarló vagyok !

Amikor a lélek sír , már a tested sem bírja ,
Bele betegszel ebbe az óriási nagy kínba !
Nem hagyom , nem engedem a lelkem sírjon ,
Ezért a mosolyom hintem el az egész világon !

Budapest . 2019 . Július . 18 .

Saját szerzemény . Minden jog fenntartva !



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…