Az én hajóm is kiköt egyszer...




Az én hajóm is kiköt egyszer , majd megnyugszok ,
Ha a világ gondjaira mindig kevesebbet gondolok .
Eljött az az idő , mikor az Én napom beiktassam ,
Mikor a létem és gondolataimat én irányíthassam !

Bármerre is jártam e világban ,
Sok jót nem láttam mostanában ,
Nagyon felborult e világrend ,
Nem törödömség most a trend !

Az én hajóm is kiköt majd egyszer , és megállok ,
Szét nézek a világban újra , szomorú amit látok ,
Az élet tengerén , a nagy halak maradnak fenn ,
Akik nem tudnak úszni , a létük sajnos védtelen !

Odáig fajult a világ , hogy a szegénynek , betegnek nincs ,
semmi segítség , de még alamizsna sem jár így enni sincs !
Az emberi érzés már nem sok embernek adatik , ezt nem tanítják ,
Csupán nyitott szemmel és füllel kell járnod , bármerre járjál !

Az én hajóm is kiköt majd egyszer , akkor majd kiszállok ,
Ha megtehetném magammal vinném ezt az egész világot ,
Egy jobb és élhetőbb világban szállnék csak a partra ,
Egy olyan világba , ne legyen szükség anyagi javakra !

Csak akkor tanulhatná meg azt , hogy nincs úr , nincs paraszt ,
Mindenki egyenlő lehetne , nem lehetne hallani soha panaszt !
Nem lenne hiány semmiből , mindenki boldogan élhetne végre ,
Nem vérrel irhatná a történelmet a sors mert itt lenne a béke !

Ha az én hajom is kiköt egyszer , nem bontana ujra vitorlát ,
mert a paradicsomban eltünnek a rossz emberek a honatyák !
Mindenki úgy élhetne , ahogy Ő szeretné igazán , boldogan
énekelhetnék lelküknek a régen elfelejtett szíve dallamát !

Vissza térhetne a világunkba a béke , móka és a kacagás ,
Megszünhetne végre ami mostanába oly divatos házalás !
Béke lenne e világban , egy új világi boldogság ,
Nem nélkülözne senki az újvilági bőségasztalán !

Az én hajóm így végleg kikötött , megérkeztünk ,
Oda ahol már nincs is kezdet és nincs végzetünk !
Ide nem jut el a rossz és a bánat , sok betegség ,
A régiben meghalltunk hogy itt újjászülessünk !

2019. 05. 19. Budapest

Saját szerzemény ! Minden jog fenntartva !
Eredeti állapotában osztható .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...