Nem mondtam ezerszer ….

Nem mondtam ezerszer ….

A Húsvét és a Karácsony nekem nem a legszebbeket hozta ,
Fájdalom, szenvedés minden év ami apám halálát okozta .
Az ég aki elvette Öt aki a mindenem volt , itt lebeg feledtem ,
A napjaim számolva vannak , de míg élek Őt nem feledem .


Hosszú évek teltek , mióta elhagytad jó apám e földi létet ,
Az évek alatt a fájdalmam nem csitul , nem fakul emléked !
Az én apámnál , tán nem is volt jobb ember ezen a világon ,
A szívem amit Kanizsán hagytam ott hervad azon a síron !

A szemében a huncut mosoly még most is látom tisztán ,
A szíve tele volt szeretettel ,még a bántást is tűrte némán .
Aki ismerte tudja ki és mi veszett el mióta többé nincsen ,
Az Édesapám volt nekem az egyetlen féltett kincsem !

Talán ha én is oda jutok , talán láthatom még egyszer ,
A reményem , hitem őrzöm , ami soha nem veszhet el !
Talán láthatom még egyszer a szemét a huncut mosolyát ,
Talán még egyszer hallhatom a hangját és önfeledt kacaját !

Fáj hogy elment és az a legjobban amit az évek alatt ,
Nem mondtam ezerszer hogy szeretlek jó hangosan !
Visszahoznám az éveket , de sajnos azt már nem lehet ,
Azért mondom Nektek , szeressétek egymást emberek !

Amig lehet ….

Emlékvers

Csillag M. Gyöngyi a vers kizárólagos tulajdonosa !
Ha elolvasod és tetszett eredeti formájában osztható !
Köszönöm szépen !

https://i0.wp.com/…/o…/000/000/000/821/869761646_1778994.gif



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...