Barát vagy s szerető...

 

Barát vagy s szerető...


Te vagy a kedves, kedvenc mindenek felett,

Ha belenézel szemembe s kacsintasz egyet.

Nevetünk sírunk és együtt bolondozunk rég,

Vad éjszakán, hűvös hajnalon bulizunk még.


Barát vagy, s szerető ki nem hagy el sohasem,

Az életben a minden, ezt neked nem feledem.

Ha bánat szorítja szívemet, te mindig itt vagy,

Vígság, nevetés a bolondság soha el nem hagy.


Te vagy nekem a legjobb barátom e világon,

A szeretőm, akit ha kell holtomig de imádom.

Az élet rögös útján is kéz a kézben haladunk,

Tudjuk az élet nehéz, de egymásnak vagyunk.


Az élet lehet túl kegyes, vagy lehet kegyetlen,

Tudom én s tudod te is, én vagyok az egyetlen.

Aki ha kell neked legeslegjobb barátod leszek,

Ha szeretni vágyol én szeretetből a tiéd teszek.


Ismered a szívem és az érzékenyen jó lelkem,

Ismersz már, tudod mi jót s mi rosszat tettem.

Nincsenek titkaink, semmit el nem hallgatunk,

Egymás nélkül se élhetünk, meg se hallhatunk!


Hát ilyen egy barát, ki a szíved mélyére belát,

Szerető ki megad mindent, ismeri mi a hibád!

Tiszta szívvel és a lelketekkel kell ezt imádni,

Nem kell a másiktól lehetetlen kívánni s várni.


Budapest. 2020. 10. 28.


Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm a versemre szánt időt !



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...