Eddig csak éltem….



Te vagy nékem minden gondolatom,
Ha meg ébredek egy hűvös hajnalon.
Te vagy nekem a fény, boldog létem,
Csak vigyázz a szívemre, ezt kérem!

Fogd a kezem ezen a göröngyös úton,
Néha talán majd még meg is botlom.
Eddig csak éltem, léteztem a mának,
De most érzek és a jövőmben látlak.

Fogd meg hát, két remegő kezem,
Mert te vagy nekem a mindenem!
Eltékozolt évek, elfogyott remények,
Munkába fojtott a bánat, ez nem élet!

Megálmodott álmok, elfojtott vágyak,
Amikből más nem lehetett, csak bánat.
Mikor a szemedbe néztem, megláttam,
Most már tudom hogy hol nem jártam.

Legyél velem tapintatos meg türelmes,
Mert a sok csalódás megölte lelkemet.
Hogy újra érezzen és boldogan létezzen,
A fájó csalódott szívem már ne vérezzen.

A tegnapom már elmúlt a holnaptól félek,
De te szerelmesen rám néztél, érzem élek.
Légy mindenem, életem ebben a világban,
Éljünk szerelmesen, boldogan itt a mában.

Budapest. 2020. 05. 21.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva.
Köszönöm az idődet ha olvastad a verseim.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...