Kínzó szerelem!



Kínzó szerelem!


Ohh uram mit vétettem ,
Hova tettem a szemem?
Bántott szóval és tettleg,
Épp nem vert agyon még!

Szerettem , de rettegtem,
Ha lesz haragja ellenem!
Kívántam és gyűlöltem,
Magam érte büntettem!

Fájt a szívem és a lelkem,
Bántott is minden képen!
Mégis akartam érintsen,
Mikor tudtam fáj nekem!

Gyötrelem volt az életem,
Úgy éreztem ő végzetem,
Mégis fájt mikor elhagyott,
Irt levelet is mit itt hagyott!

Leírta benne, bocsássak meg,
Tudja mennyire bántott meg,
Inkább elmegy majd vezekelni,
Idővel talán megbocsájtok neki!

Az idő telt , nem jött többé soha,
A bánat őt is végleg felmorzsolta,
Szeretett a maga módján, de bántott,
Mert szeretteinkkel vívjuk a harcot!

Pedig ha elmondta volna, akkor még,
Talán meg bocsájtottam volna rég !
Így most vissza gondolva, tudatlanul,
Jobb is ez, hogy nem másként alakult!

Budapest . Augusztus 14 .

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet és ha megosztod!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...