Mikor a kezed a kezemhez ér



Mikor a kezed a kezemhez ér...


Mikor a kezed a kezemhez ér,
Érezhetlek újra kedvesem én!
Mióta elhagytad e földi léted,
Nem találom helyem nélküled!

Itthagytál elmentél messze már,
Tudom hogy engem odaát vársz!
Szerelmed hiányzik, földilényed,
Hogy karodban álmodjak szépet!

Ohh sír a lelkem ugyan úgy érted,
Mikor halkan elengedted kezemet!
A földön már nincs nékem senkim,
Aki így szeretett és én szerethettem!

Fáj a magány hogy elkellett menned,
Hiányzol nagyon annyira szerettelek!
Mondd én is hiányzom annyira neked?
Mint hogy nekem fáj a szívem utánad?

Üres lelkem , ágyam nincs már álmom,
Képzeletben itt vagy , csak rád vágyom!
Utolsó szavaidra emlékezve sokat sírok,
Temetőbe járva hidegek, jegessek a sírok!

Nem maradt semmi ami ide kössön engem,
Világ elöl a fájdalmam ugyan hova rejtsem?
Ide béklyoz a földre is ez az anyagi testem,
Szabadulnék tőle , de nem tudom tehetem?

Úgy elmennék messzire hozzád fel , a felhőkbe,
Szárnyalhatnánk szabadon csak mi a végtelenbe!
Lelkünk az érzékek táncát járva amiben ott a minden,
Szerelmetes énünkkel fonódva, hol fájdalom nincsen!


Budapest . 2019 . Július .27 .

Saját szerzemény . Minden jog fenntartva !
Köszönöm az időd ha olvastál !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…