Halhatatlan szerelem


 

Halhatatlan szerelem


Te vagy Édesem aki kell most nagyon nekem !
Kellesz nekem , akarom hogy átölelj engem !
Érezzem a te erős férfi karod , amely megvéd ,
Támaszom lehetsz ebben az életben aki megért !

Közel kerültél hozzám , mégis távolinak tűnsz !
Szived közel , szemeddel a lelked messze tekint !
A lelkem , szívem csupa fájdalom , rád vár a testem ,
Amig nem vagy velem , addig örzöm a szerelmem !

Mit hoz a holnap ? Ne kérdezd , hol talál a hajnal !
Szerelmetes szívem , és talán megküzd majd azzal !
Minden nap egyre keserübb lesz az az élet pirulája ,
Nehéz nélküled az élet , sokszor nézek a homályba !

Feledhetetlen beszélgetések , közös élmények fájnak ,
Jó lenne ha csak magunknak élnénk , nem a világnak !
Érezni akarlak és szeretni téged , mert egyszer élünk ,
De mi tékozlunk sajnos , talán még a világtól is félünk !

Minden este együtt aludnánk , a hajnali fény ébresztene ,
Átölelnélek minden este , úgy ébredhetnénk reggelente !
Szerelmetes éjszakáinkat amit soha el nem felednénk ,
Együtt a gyönyörök küszöbéhez is érve amit átélnénk !

Érző lelkemmel adnám mindenem neked , szerelmem ,
Finom testemmel éreztetném azt , te vagy a mindenem !
Le csókolnám én mindig a gondjaidat fájó homlokodról ,
Ha sok lenne a stessz azt is elhessegetném gondolataidból !

Jöjj éljünk a mának , mert a holnap az soha nem biztos ,
Oly bizonytalan ez a világ is néha , már tervezni is kínos !
Hiába tervez az ember előre , ha nem is mi irjuk a könyvet ,
Gyarló ember tervez de isten hajtja végre a saját kis művét !

De írhat isten bármit , én tudom nagyon jól, lehet bár, óda ,
Ez a szív csak Érted dobbanik , és örökre bezártalak én oda !
Halhatatlan szerelmem kisér el örökké és nem csak a mában ,
Éld velem a most is és szeress engem még a mennyei világban !

Budapest 2019.Július . 16.

Saját szerzemény ! Minden jog fenntartva !
Válltoztatás nélkül osztható .

Köszönöm az idődet , amit verseim olvasására fordítottál :)

Itt hallgathatsz egy kis zenét is :)  


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Élet? Éled?

Mint homokszemek...