Búcsúzik a nyár


Búcsúzik a nyár


Immár nem zöldek a fákon csüngő levelek,
Elmúlás a nyárnak ezek a látszólagos jelek,
Sok színű az erdő , gyönyörű lombkoronák,
Az ősz is csodálatos a levelek ezt suttogják!

Az erdő is lassan téli mély álomba szenderül,
Lehullajtja lomkoronáját , kicsit el csendesül,
Vadjai elmennek ki vackot csinálni a családnak,
Költöző madarak meleget keresve odébb állnak!

Sok színben pompázó erdő felkészülve várja,
Ha a tél is megérkezik dobjon takarót reája!
Míg a tél nem jő, az erdő színesebben látszik,
Hol sárga, hol meg barna és pirossal játszik!

Búcsúzik a nyár elköszöntve az őszi évszakot,
Színesebbé téve ezt a szép négy őszi hónapot,
Sok színűsége ami szívedbe lopva észrevétlen,
A színes világot az erdő csodálatos csendjében!

Míg gyülekeznek a madarak is a nagy utazásra,
Sok ezer csivitelés hallatszik az erdő határába,
Kopaszodó lombkoronáidon még át jön a fény,
Nem süt olyan erősen a nap, nincs tűz örvény!

A lehulló leveleidből majd avart képez az ősz,
Avarodban élelmet találhat a szarvas és az őz!
Sok kis állatnak őrzi meg az avarod az élelmet,
Kis állatoknak rejtekhelyet adhat és védelmet!

Én pedig ott állok a lombkoronád alatt magam,
Élvezem a csendet amit az erdőben kaphattam,
Szeretet árad, érzi a lelkem minden fából felém,
Oly sokan vagytok, minden fát úgy megölelném!

Észre sem vettem hogy már pirkad az ég felettem,
Úgy elszaladt az idő, mégis béke van a lelkemben!
Csend és nyugalom áradozik minden egyes fából,
Elbújik a napfénye tovaszáll, ez a maradt nyárból!

Így búcsúzik a nyár, és várjuk az őszt hogy jöjjön,
Gyorsan telnek a napok az ősz is lassan be köszön,
Én még kicsit toporgok kint az erdőben az avaron,
Had járja át szívem , lelkem a csend és nyugalom.

Budapest . 2019 . szeptember . 18 .

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet , ha olvastad a versem !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vajon miért ?

Egy elkésett randevú

Azt hittem más lesz…